, ,

Rugăciune pentru o secretară perfectă

URZICA - Revistă de satiră şi umor românesc şi universal editată în România în perioada comunistă între 1949-1989. Trimiteţi-ne un comentariu

        Ajută-mă să am memoria unui elefant în vîrstă de cel puţin trei ani.
        Ajută-mă ca, printr-o minune să fac toate lucrurile odata: să răspund la patru telefoane şi sî dactilografiez o scrisoare care „trebuie expediată azi", chiar dacă ştiu că nu va fi semnată decît abia mîine.
        Nu mă lăsa să-mi pierd răbdarea cînd scotocesc prin dosare ore întregi, în căutarea unei hîrtii care se afla pe biroul şefului.
        Dă-mi ştiinţa unui profesor universitar, chiar dacă am făcut numai liceul.
        Ajută-mă să înţeleg şi să îndeplinesc toate dispoziţiile fără nicj o explicaţie.
        În orice clipă, fă-mă să ştiu, fără ca nimeni să-mi spună, unde se află şeful, ce face el, şi cînd se întoarce.
        Şi la sfîrşitul anului nu mă lăsa să distrug actele care-mi vor fi cerute doar peste cîteva zile.
        Amin(teşte-ţi să nu uiţi)!

În româneşte de PETRU IAMANDI

(Perpetuum comic ’88, pag. 252)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate