AUREL BĂDESCU: „Se poate rîde „perpetuu"? Se poate rîde la nesfîrşit? O elementară experienţă de viaţă ne spune că nu. Totuşi, acest Perpetuum comic (editat cu voioşie de revista „Urzica" şi ajuns acum la a şaptea ediţie) vrea să demonstreze că se poate (...) S-a spus despre ediţia precedentă că a fost cea mai bună. Aceasta e şi mai bună. Pînă unde se poate merge (dacă mi se îngăduie şi mie o glumă)?..."
VASILE BĂRAN: „Prezentînd cititorilor — într-un evantai de mijloace artistice şi într-un dozaj bine cumpănit — nume de prestigiu ce onorează atît proza, poezia, epigrama, cugetarea, cît şi caricatura de la noi şi de peste hotare (...) Perpetuum comic 1981 (titlu inspirat) este o carte ce poate sta cu cinste în orice bibliotecă."
ERIC PAREZ (preşedintele Salonului mondial al umorului de la Knokke-Heist, Belgia): „Grozavi sînteţi voi, cei de la Urzica! Pe băncile şcolii am învăţat că nu există „perpetuum mobile", iar de cînd mă ocup de umor nu îndrăznesc să cred că poate exista un „perpetuum comic". Voi l-aţi făcut şi pe ăsta! Dacă nu l-aş fi văzut cu ochii mei, nu credeam (...) A şi fost menţionat, la noi (în expoziţia internaţională de carte — n.n.), printre cele mai bune publicaţii umoristice ale anului".
ALEX. ŞTEFĂNESCU: „Răsfoiesc (delectîndu-mă) paginile recentului Perpetuum comic şi constat cu satisfacţie că sînt prezenţi scriitori reprezentativi (...) Indiferent de concluzia la care va ajunge cronicarul părţii de grafică, părerea mea este că actualul Perpetuum comic merită căutat, citit, păstrat".
MIRCEA DEAC: „Citînd atîtea nume (de caricaturişti n.n.), nu am reuşit totuşi să le epuizăm pe toate cele cuprinse în acest anuar de umor românesc editat de „Urzica", al cărui merit de realizare revine, în primul rînd, lui Manole Auneanu care, prin selecţia lucrărilor, note şi prefaţă, se implică, de fapt, ca autor, ajutat de A. Poch, ca redactor artistic, şi de Rodica Tott, ca redactor literar. Seismograf al vieţii cotidiene, prin arma satirei, „Perpetuum comic" contribuie la reanimarea caricaturii, la însufleţirea ei (...) „Perpetuum comic" nu se constituie numai ca o antologie satirică, ci şi ca un semnificativ album de artă care face trecerea, cu eficienţă etică, de la concretul vieţii, la sensul estetic al imaginii plastice".
JOHNNY BEKAERT (caricaturist, Franţa): „Am fost plăcut surprins de calitatea umorului publicat de revista dv., ca de antologia „Perpetuum comic" (...) De la impresie am trecut la faptă, trimiţîndu-vă o selecţie din desenele mele. Reproducerea lor în publicaţiile dv. m-ar onora".
VASILE LUCACIU: „Revista „Urzica" ne oferă şi prin Perpetuum comic ’81 un reuşit volum de umor, de bun gust şi de calitate. Bazat pe o selecţie riguroasă, folosind cu maximă eficienţă jocul dintre text şi imagine, el ne prilejuieşte, printr-un material bogat şi variat, o lectură deconectantă şi în acelaşi timp captivantă."
(Perpetuum comic ’82, pag. 4)
VASILE BĂRAN: „Prezentînd cititorilor — într-un evantai de mijloace artistice şi într-un dozaj bine cumpănit — nume de prestigiu ce onorează atît proza, poezia, epigrama, cugetarea, cît şi caricatura de la noi şi de peste hotare (...) Perpetuum comic 1981 (titlu inspirat) este o carte ce poate sta cu cinste în orice bibliotecă."
ERIC PAREZ (preşedintele Salonului mondial al umorului de la Knokke-Heist, Belgia): „Grozavi sînteţi voi, cei de la Urzica! Pe băncile şcolii am învăţat că nu există „perpetuum mobile", iar de cînd mă ocup de umor nu îndrăznesc să cred că poate exista un „perpetuum comic". Voi l-aţi făcut şi pe ăsta! Dacă nu l-aş fi văzut cu ochii mei, nu credeam (...) A şi fost menţionat, la noi (în expoziţia internaţională de carte — n.n.), printre cele mai bune publicaţii umoristice ale anului".
ALEX. ŞTEFĂNESCU: „Răsfoiesc (delectîndu-mă) paginile recentului Perpetuum comic şi constat cu satisfacţie că sînt prezenţi scriitori reprezentativi (...) Indiferent de concluzia la care va ajunge cronicarul părţii de grafică, părerea mea este că actualul Perpetuum comic merită căutat, citit, păstrat".
MIRCEA DEAC: „Citînd atîtea nume (de caricaturişti n.n.), nu am reuşit totuşi să le epuizăm pe toate cele cuprinse în acest anuar de umor românesc editat de „Urzica", al cărui merit de realizare revine, în primul rînd, lui Manole Auneanu care, prin selecţia lucrărilor, note şi prefaţă, se implică, de fapt, ca autor, ajutat de A. Poch, ca redactor artistic, şi de Rodica Tott, ca redactor literar. Seismograf al vieţii cotidiene, prin arma satirei, „Perpetuum comic" contribuie la reanimarea caricaturii, la însufleţirea ei (...) „Perpetuum comic" nu se constituie numai ca o antologie satirică, ci şi ca un semnificativ album de artă care face trecerea, cu eficienţă etică, de la concretul vieţii, la sensul estetic al imaginii plastice".
JOHNNY BEKAERT (caricaturist, Franţa): „Am fost plăcut surprins de calitatea umorului publicat de revista dv., ca de antologia „Perpetuum comic" (...) De la impresie am trecut la faptă, trimiţîndu-vă o selecţie din desenele mele. Reproducerea lor în publicaţiile dv. m-ar onora".
VASILE LUCACIU: „Revista „Urzica" ne oferă şi prin Perpetuum comic ’81 un reuşit volum de umor, de bun gust şi de calitate. Bazat pe o selecţie riguroasă, folosind cu maximă eficienţă jocul dintre text şi imagine, el ne prilejuieşte, printr-un material bogat şi variat, o lectură deconectantă şi în acelaşi timp captivantă."
(Perpetuum comic ’82, pag. 4)